Bestellen

Lukt het je niet om een bestelling te plaatsen?

Controleer of je bent ingelogd, of alle velden zijn ingevuld en of er geen typefouten zijn gemaakt. Mocht het probleem zich nog steeds voordoen, neem dan contact met ons op via de chat, mail of telefonisch.

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst. Kunnen jullie deze bundelen zodat ze in één keer verstuurd worden?
Ik ben vergeten mijn giftcard in te zetten, kunnen jullie dit nog verrekenen?
Belastingvrij online winkelen buiten de EU

Verzending

Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland bij bestellingen vanaf 100 euro*

*Nederland: voor bestellingen onder de €100,- zijn de verzendkosten €5,95. België en Duitsland: voor bestellingen onder de €100,- zijn de verzendkosten €7,95.

Bezorging
Douane- en invoerkosten
Is je pakket zoekgeraakt?
Laten bezorgen buiten Nederland?
Internationale verzendkosten en geschatte levertijd
Volg je pakket
Ik heb meerdere bestellingen geplaatst. Kunnen jullie deze bundelen zodat ze in één keer verstuurd worden?
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Kan ik mijn naam en/of adresgegevens nog aanpassen?
Mijn bestelling is niet compleet, wordt deze nog nagezonden?
Ik heb 4 uur geleden een bestelling geplaatst met de optie Click & Collect maar ik heb nog niets gehoord. Wanneer ik deze kan afhalen?

Ruilen & Retourneren

Ruilen

Zou je graag een andere maat, kleur of alternatief willen ontvangen?

Online aankopen kunnen gratis worden geruild indien het artikel zich in de oorspronkelijke staat bevindt en alle labels en prijskaartjes bevat. Op het retourformulier kun je het gewenste artikel of maat/kleur aangeven. Zodra wij jouw geretourneerde items hebben verwerkt, krijg je een nieuwe orderbevestiging met bijbehorende Track & Trace code. Indien je het artikel wil ruilen voor een geheel ander product, let dan goed op dat je alle juiste gegevens noteert (kleur, maat etc.).

Online aankopen kunnen op twee manieren geruild worden: 

1. Gratis in één van onze Maro Mode (Bijenkorf winkels zijn uitgesloten).  

2. Ruil je artikel(en) via PostNL met de bijgeleverde PostNL-retoursticker. Schrijf op het retourformulier de gewenste maat of kleur of geef aan dat je op zoek bent naar een alternatief artikel. 

Indien het artikel op voorraad is, sturen we deze zo snel mogelijk naar je op en wordt het aankoopbedrag verrekend. Indien het artikel niet beschikbaar is nemen wij contact met je op. Ben je op zoek naar een alternatief of zou je graag advies willen, dan kun je dit aangeven op het retourformulier. 

Let op: Met Klarna is het alleen mogelijk om items terug te sturen, niet om te ruilen. Bestel dan eigenhandig het gewenste item en/ of maat en reken opnieuw af.

Retourneren
Retour uitbetalingen via Klarna
Boutique-aankopen
Mijn pakket is retour afzender gegaan. Kan ik mijn pakket opnieuw ontvangen?
Ik heb geen PostNL label meer om mijn bestelling te retourneren, wat nu?
Ik heb mijn bestelling in meerdere delen ontvangen, mag ik deze wel in één pakket retourneren?
Wat zijn de retourkosten?
Hoe lang duurt de verwerking van mijn retourzending?
Annuleren en herroepingsrecht

Inlog & Account

Ik heb problemen met inloggen, wat nu?

Waarschijnlijk moet je account even opnieuw geactiveerd worden. Neem contact op met onze klantenservice voor een her-activerings link.

Mijn accountgegevens zijn niet meer correct, kan ik deze zelf aanpassen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Waar kan ik inloggen?